SAS

En selvbetjeningsløsning for å gjøre livet enklere ved forsinket flyavgang
Reisende som bruker SAS selvbetjeningsløsning

Når fly blir forsinket eller kansellert krever det mye bakkepersonell for å bistå reisende, skrive ut matkuponger eller transportbilletter. Sammen med kioskleverandør Lexit har vi designet en selvbetjeningsløsning som hjeler reisende enkelt å skrive ut matkuponger, hotellkuponger eller buss- og togbilletter.

Skjermbilder av SAS selvbetjeningsløsning

Ved å scanne boardingpasset ditt får du automatisk opp alternativene som er tilgjengelig for din avgang. Reisende på samme booking nummer kan administreres samlet, eller man kan scanne inn flere boardingkort manuelt.

SAS selvbetjeningsløsning

Løsningen er tilpasset universell utforming med store trykkflater, enkelt språk og god kontrast. Man kan selv bytte språk, men interfacet har fokus på å være lett forståeling selv med minimal språkkunnskap på de tilgjengelige språkene.

Skjermbilder av SAS selvbetjeningsløsning